CRM dla handlowców.

Baza danych o klientach to niezbędne narzędzia dla handlowców, którzy muszą w jakiś sposób gromadzić i przetwarzać dane o kontrahentach, nie są przecież w stanie wszystkiego zapamiętać. Oczywiście mogą sobie w indywidualny sposób gromadzić dane, ale co w przypadku gdy jakiś handlowiec odchodzi z pracy i jego następca wtedy nie będzie miał informacji, nie pozna szczegółowych kontaktów i relacji z klientami, których przejmuje. Dodatkowo handlowcy w ramach jednej firmy nie powinni wchodzić sobie w paradę, nie może być sytuacji, że dwóch handlowców składa jednocześnie oferty do jednego klienta. Wdrożenie systemu i właściwe nim zarządzenie eliminuje wszystkie powyższe problemy, cała wiedza na temat relacji, umów, danych transakcyjnych zbierana jest w jednym miejscu, wszystko jest ustandaryzowane i szczegółowo opisane.

Wdrożenie systemu CRM to także ułatwienie dla handlowców, którzy dostają niezbędne do ich pracy narzędzia takie jak: zadania, kalendarz, raporty. Mogą tworzyć sobie lejki sprzedażowe, aby móc jeszcze dokładniej nadzorować proces pozyskiwania klienta i dostosować do jego potrzeb ofertę.

Opublikowano w CRM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *