CRM dla kasjerów i konsultantów.

We wcześniejszym wpisie opisaliśmy jak wykorzystują system CRM handlowcy, teraz postaram się opisywać jak system pomaga w pracy kasjerom i konsultantom. CRM to przede wszystkim potężna baza informacji, w większości pozyskana przez handlowców w trakcie pozyskiwania klienta i ustalania warunków handlowych. Jednak największymi odbiorcami tej bazy są kasjerzy i konsultanci, którzy nie znając klientów bo nigdy ich na oczy nie widzieli mają do dyspozycji narzędzie w postaci systemu CRM. Od tego jak dobrze zaprojektowana została struktura systemu i jak dobrze handlowcy wprowadzili dane zależy jakość obsługi klientów, a więc i realne przychody firmy, bo jeśli jakość będzie niedostateczna to nie ma co liczyć, że klienci nie wypowiedzą umowy, albo po jej zakończaniu będą chętni na jej przedłużenie. Dlatego też tak ważne jej usystematyzowanie danych oraz zakup odpowiedniego systemu CRM, mało które oprogramowanie sprawdzi się w dość specyficznej branży turystycznej. Ten właśnie problem przyświecał nam przy tworzeniu systemu przeznaczonego stricte pod branżę turystyczną, poza wymaganiami zaprezentowanymi przez handlowców, w bardzo dużym stopniu skupiliśmy się na propozycjach i rozwiązaniach zaproponowanych przez kasjerów i konsultantów. Sami jesteśmy firmą turystyczną więc znamy te problemy od podszewki gdyż sami wcześniej eksperymentowaliśmy z gotowymi systemami by w końcu dorosnąć do stworzenia własnego stricte pod turystykę.

Opublikowany w CRM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *