CRM dla działu fakturowania

Opisywaliśmy już w jaki sposób system CRM wykorzystują handlowcy oraz konsultanci i kasjerzy dziś przedstawimy w jaki sposób system wykorzystuje dział fakturowania.

Osoby fakturujące muszą mieć informacje w jaki sposób wystawić fakturę dla danego klienta, jak często wystawiać faktury czy po każdym zakupie, czy zbiorczo np. raz czy dwa razy w miesiącu. Muszą też znać sposób przekazywani faktur klientowi, czy papierowo wysłać pocztą czy elektronicznie itd.

Wszystkie tego typu informacje można bez problemu przechowywać i przetwarzać w systemie CRM, każdy pracownik działu fakturowania w każdej chwili może podejrzeć jakie ustalenia zawarto pomiędzy firmą, a klientem.

Tak samo jak w przypadku poprzednich przypadków wykorzystywania systemu, koronnym argumentem, który znów przytoczę jest niewątpliwa zaleta zapisywania wszystkich danych w systemie, w jednym miejscu, według ustandaryzowanego schematu. Jest to kluczowe w przypadku przyjmowania nowych pracowników, gdyż w przypadku używania systemu, nowi pracownicy w szybki sposób będą w stanie bez błędów i zawiłych szkoleń obsługiwać klientów.

Opublikowano w CRM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *