Wnioski i urlopy

System CRM można wykorzystywać też do obsługi wniosków urlopowych i zapotrzebowania w systemie. Cały proces przeniesiony zostaje do systemu, dzięki czemu na wszystko mamy potwierdzenie i zawsze można podejrzeć na jakim etapie znajduje się nasz wniosek.

Urlopy.

Pracownik wprowadza niezbędne dane i wysyła wniosek do swojego przełożonego. Przełożony może wydać decyzję pozytywną lub negatywną o czym oczywiście informowany jest pracownik. W kalendarzu osoby będącej na urlopie, automatycznie dodaje się informacja o nieobecności w danym dniu, a w systemie tworzy się wniosek urlopowy, który możne zostać pobrany zarówno przez urlopowicza jaki i przez osoby z działu kadr, co wyeliminowuje potrzebę wypełniania wniosku od podstaw. Dodatkowo każda osoba w systemie widzi jak wygląda kwestia urlopów więc pozwala to w sposób niekolidujący zaplanować urlopy innym osobom. Ponadto informacja o urlopach w systemie jest przydatna gdy chcemy zorganizować np. spotkanie czy szkolenie, ponieważ od razu wiemy o urlopach pracowników.

Zapotrzebowanie i awarie

Każdy użytkownik może zgłosić bezpośrednio w systemie zapotrzebowanie np. na artykuły biurowe lub zgłosić awarię, odpowiednie osoby będą od razu informowane o zaistniałej sytuacji i w przypadku awarii będą mogły natychmiast podjąć działanie, a w przypadku zapotrzebowania przełożeni będą mogli wyrazić zgodę na dany zakup danych artykułów.

Opublikowano w CRM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *