Przypomnienia o bezkosztowej anulacji rezerwacji hotelowych

W przypadku rezerwacji hotelowych, bardzo często występuje pojęcie bezkosztowej anulacji rezerwacji, jest to nic innego jak graniczna data, do której klient może anulować swoją rezerwację nie ponosząc przy tym żadnych kosztów, jest to bardzo popularna praktyka wykorzystywana przez wielu hotelarzy.

W teorii to klienci sami powinni dbać o ten termin i jeśli chcą odwołać wcześniej rezerwację to sami powinni się odezwać, w praktyce jednak to kasjerzy/konsultanci hotelowy pilnuję tego terminu i jeśli nie dostaną wcześniejszej informacji o rezygnacji to przed datą bezkosztowej anulacji kontaktują się z klientem, aby ten podjął ostateczną decyzję i anulacji bądź wykupie.

W takim przypadku na kasjerach hotelowych ciąży obowiązek codziennego sprawdzania dat bezkosztowych anulacji i samodzielnego odpytywania klientów. Nasz system jednak jest w stanie usprawnić ten proces, rezerwacje są automatycznie zaczytywane z systemu księgowego i system bez niczyjej ingerencji sprawdza czy następnego dnia upływa termin bezkosztowej anulacji oraz przygotowuje listę tych rezerwacji dla kasjerów.

Dzięki temu konsultanci nie muszą sami pilnować dat tylko robi to za nich system, ma to ogromne znaczenie ponieważ odciąża kasjerów i eliminuje do minimum liczbę potencjalnych błędów z wiązanych z niewykupieniem lub niepotrzebnym wykupieniem rezerwacji.

Opublikowano w CRM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *