News

Najpopularniejsze destynacje na wakacje

Rosną ceny i szalejąca inflacja nie wpływają na zamożność Polaków, jednakże pomimo tego 55,2% naszych rodaków wybiera się w tym roku na wczasy. Jednakże Ci którzy już planują wyjazd w …

Włochy wygaszają pandemię.

Do niedawna wszyscy bali się śmiercionośnej choroby zwanej COVID 19, ludzi w panice nie wychodzili z domów, wszędzie zakładali maseczki, a dziś coraz więcej Państwa wygasza pandemię i zrównuje ją …

Nowa stawka diety

11 maja został złożony projekt rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego rozporządzenie w sprawie należności przysługujących pracownikowi z tytułu podróży służbowej. Podstawowym założeniem projektu jest zwiększenie wysokości diety za …

Bezpieczeństwo danych

Bezpieczeństwo danych to kluczowa kwestia, szczególnie w przypadku systemu CRM, gdzie przechowywane są wrażliwe dane klientów jak np. nr karty kredytowych, czy warunki handlowe, TFy itd. Na bezpieczeństwo w systemie …

Podwójny kontrahent

W jaki sposób wyeliminować popularny problem ze zduplikowanymi kontrahentami w systemie CRM? W naszym systemie SZKT umożliwia to funkcjonalność walidacji nr NIP. Dodając kontrahenta nr NIP jest polem wymaganym trzeba …

crm szkt

Relacje z kontrahentami

Skrót CRM oznacza customer relationship management, co można przetłumaczyć jako system do zarządzania relacjami z klientami. Czym więc byłby system tej klasy bez zakładki umożliwiającej tworzenia archiwum relacji z kontrahentami. …

szkt, crm

Przypomnienia o umowach

Pamięć człowiek jest ulotna, szczególnie w natłoku wielu spraw, niektóre rzeczy mogą umknąć, o ile są to mało istotne rzeczy to nie ma problemu, jednakże gdy zapomnimy, że należy przedłużyć …

Przydatne narzędzia w systemie CRM. Kalendarz

Kolejnym bardzo przydatnym narzędziem w pracy, który powinien posiadać każdy system CRM to kalendarz, w którym możemy zapisywać zadania i przypomnienia, tak aby nic nam nie umknęło. Kalendarz posiada kilka …

Przydatne narzędzia w systemie CRM. Zadania

Każdy system klasy CRM poza typowymi funkcjonalnościami związanymi z obsługą relacji z kontrahentami, powinien zawierać także narzędzia niezbędne do pracy. Nasz system również takie posiada, jednym z nich są zadania. …

CRM uszyty na miarę?

Każda firma, zastanawiająca się nad wdrożeniem w swoim przedsiębiorstwie systemu CRM, stoi przez wyborem czy kupić gotowy system, czy może stworzyć go od podstaw, tak aby był idealnie dopasowany do …